Як працює " VseSto "

Якщо так трапилось, що Ваш автомобіль зламався, тоді Ви потрапили за адресою. Сайт Vsesto.ua обов'язково допоможе Вам вирішити проблему. Все достатньо просто. На головній сторінці сайту введіть несправність або її симптоми одним/двома словом, виберіть вид робіт із запропонованих сайтом та натисніть клавішу "Подати заявку".

Пошук на сайті заточений на економію Вашого часу!

 

                                                                              

 

                                                                              

 

Після цього Ви потрапляєте на наступну сторінку нашого сайту, на котрій потрібно заповнити декілька пунктів, а саме: "Дані про авто":

- Тип транспорту

- Рік випуску

- Марка авто

- Модель авто

- Вид пального

- Об'єм двигуна

- VIN Номер ( Потрібен для підбору деталей )

Всі ці пункти важливі для максимально точного розсилання Вашої заявки між СТО та Спеціалістами.

 

Ну і нарешті, це остання сторінка, на котрій потрібно вказати контактну інформацію для зв'язку з Вами, а саме:

- Ім'я

- № Телефону

- Чи потрібна евакуація ( цей пункт потрібен для автоматичної розсилки заявки спеціалістам по евакуації )

- Місто в якому знаходитесь

- Адреса ( Потрібна для евакуації, для цього потрібно ввімкнути визначення геопозиції на мобільному пристрої ). Якщо евакуація не потрібна  - цей пункт може залишатись порожнім

- e-mail ( Потрібен для відправки форми про відміну заявки )

- Чи маєте зап.частини для обслуговування авто

- Коментар до заявки ( Подробиці, докладний опис несправності ).

  

 

 

 

Вам залишилося натиснути клавішу "Відправити заявку", яку отримають всі СТО Вашого міста, які спеціалізуються на Вашій проблемі.

Важливо: Від правильності введених даних залежить швидкість відповідей від майстрів, в іншому разі заявка потрапить на СТО, які спеціалізуються на інших несправностях.

Вам будуть надходити відповіді від СТО, серед яких Вам потрібно вибрати більш підходящий. До відповідей від СТО так само будуть прикріплені відгуки про них. Попутно Вам надійде повідомлення на e-mail вказаний вище, у якому буде прикладене посилання для скасування заявки, якщо Ви знайдете майстра і не бажаєте більше отримувати відповіді від СТО.

Заявку на ремонт може подати кожен бажаючий авто-власник, але у зареєстрованих користувачів є більше можливостей, а саме: можливість внесення в особистий кабінет одного або декількох авто, які будуть кожен раз підтягуватися до нової заявки. Для входу в особистий кабінет, натисніть на іконку в верхньому правому кутку.

 

Введіть "Номер телефону" та "Пароль". Якщо Ви ще не встигли створити аккаунт, тоді натисніть на клавішу " Створіть його тут ".

 

Натисніть на вкладку " Клієнт " та на клавішу " Зареєструватись ".

Натисканням на іконку "Чоловічка" - для Вас відкриється меню налаштування та управління особистим аккаунтом. Натисніть клавішу "Мої автомобілі"

" Додати автомобіль "

Заповніть всі клітинки та натисніть клавішу " Зберегти інформацію про автомобіль "

Так само є можливість перевірки СТО на позитивні чи негативні відгуки.

Введіть номер СТО та натисніть вкладку " Перевірити СТО "

Відгук про СТО може залишити тільки той користувач, який зареєстрований на нашому ресурсі, а також обслуговувався на СТО про який планує залишити відгук.

Вдалих пошуків.

З Пов. Команда VseSTO® .